Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016


Οι χριστουγεννιάτικες μικρές ιστορίες της Σαβίνας


Γράμμα στον Άγιο Βασίλη


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη
είμαι ο Πετράκης, με ξέρεις ε;
Είμαι εγώ που πέρυσι σου ζήτησα το τραινάκι. Παίζω συνέχεια μαζί του.
Είμαι εγώ που σε τρατάρω μελομακάρονα και κουραμπιέδες και στα αφήνω στο τζάκι με ένα ποτήρι νερό. 
Εσύ πάντα τα τρώς. Γι αυτό είσαι χοντρούλης;
Φέτος θα σου ζητήσω κάτι για τη μαμά μου, όχι για μένα.
Είχαμε ένα μικρό σκυλάκι και μας αρρώστησε, δεν το έχουμε πια. Ταξίδεψε στον ουρανό.
Μήπως το έχεις συναντήσει εκεί που πετάς με τους ταράνδους σου;
Αυτό το σκυλάκι σου ζητώ για δώρο.
Η μαμά μου κλαίει όταν το σκέφτεραι. Το αγαπούσαμε πολύ, μα πιο πολύ από όλους εκείνη.
Βρες το να της το φέρεις σε παρακαλώ.
Αυτό σου ζητώ.
Σε φιλώ Άγιε μου Βασίλη.
       
        Ο Πετράκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου